Το προϊόν προστέθηκε επιτυχώς στο καλάθι αγορών σας.

Συχνές ερωτήσεις

1. Πώς μπορώ να παραγγείλω.

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας με τους εξής τρόπους:

  • Παραγγελία από το web site μας www.xoulogis.gr
  • Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 2310 858882 & 2310 760031 εργάσιμες ώρες και ημέρες ( καθημερινά 09:00 - 21:00 & Σάββατο 09:00 - 15:00 εκτός Κυριακής).

Αν δεν επιθυμείτε να παραγγείλετε με έναν από τους παραπάνω τρόπους, μπορείτε να έρθετε σε ένα από τα κατάστηματα μας και να μας δώσετε την παραγγελία σας προσωπικά.


2. Είναι καινούργια τα προϊόντα που πωλούνται στην “Group Xoulogis”.

Σχεδόν όλα τα προϊόντα που πωλούνται στο κατάστημα μας είναι διαλογής που σημαίνει όμως προϊόντα καινούργια, μη χρησιμοποιημένα, αλλά κατά την μεταφορά τους υπέστησαν κάποιο "ατύχημα", το οποίο μπορεί να είναι μία γρατσουνιά , βαθούλωμα , μεγαλύτερο χτύπημα στο εξωτερικό περίβλημα ή ζημιές στην συσκευασία . Επίσης υπάρχουν και κάποιες μικρές ποσότητες καινούργιων "α΄" για κάλυψη συγκεκριμένων απαιτήσεων.


3. Πού μπορώ να δώ τα προϊόντα που θέλω να αγοράσω..

Η “Group Xoulogis” διαθέτει καταστήματα με εκθεσιακούς χώρους.

  1. Γ. Στρατήγη 49 & Περραιβού 9 - Άνω Τούμπα – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  2. Αντ. Τρίτση 60 - Εύοσμος - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αν θέλετε να δείτε τα προϊόντα από κοντά θα πρέπει να επισκεφθείτε τους εκθεσιακούς χώρους που διατηρεί.


4. Τι εγγύηση έχουν τα προϊόντα που θα αγοράσω από στην “Group Xoulogis”.

Όλα τα προϊόντα που πωλούνται στην “Group Xoulogis” συνοδεύονται από τις επίσημες εγγυήσεις του εκάστοτε κατασκευαστή ( 2 χρόνια και σε κάποια είδη 5 χρόνια).


5. Πόσο κοστίζει η αποστολή των προϊόντων...

Σε όλο το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης δεν επιβαρύνονται με μεταφορικά.

Για παραδόσεις εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης θα επιβαρύνονται με μεταφορικά κατόπιν συμφωνίας .

Οι χρεώσεις για παραδόσεις προϊόντων ισχύουν με την προϋπόθεση ότι τα αντικείμενα μπορούν να παραδοθούν με τη χρήση δύο(2) ατόμων(μεταφορέων), είτε με χρήση ανελκυστήρα, είτε με τις σκάλες. Σε διαφορετική περίπτωση θα υπάρχει επιπλέον χρέωση.
Στην περίπτωση που απαιτείται χρήση γερανού θα υπάρχει έξτρα χρέωση κατόπιν συμφωνίας.

Υπάρχει η δυνατότητα να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας με μία συμβατική μεταφορική εταιρία. Η εταιρία μας θα σας ενημερώνει τηλεφωνικά για το κόστος χρέωσης της αποστολής του προϊόντος καθώς και την ανάλογη επιβάρυνση (εάν υπάρχει) ανάλογα με την περιοχή προορισμού.

6. Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από την “Group Xoulogis”.

Μπορείτε να επιλέξετε τέσσερις (4) τρόπους για να παραλάβετε την παραγγελία σας:

  1. Με το δίκτυο διανομής της “Group Xoulogis”. : Τα προϊόντα που λόγω μεγάλου όγκου χρειάζεται να μεταφερθούν με φορτηγά, παραδίδονται στο χώρο που θα επιλέξετε άμεσα και με ασφάλεια από το αξιόπιστο και σύγχρονο δίκτυο διανομής της εταιρείας μας. Δεν επιβαρύνονται με μεταφορικά σε όλο το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης.
    Ωστόσο σε κάποιες περιπτώσεις, για πολύ ογκώδη αντικείμενα, απαιτείται η χρήση αναβατορίου-γερανού για τη μεταφορά σε όροφο. Αυτό συμβαίνει σε περιπτώσεις που η μεταφορά του προϊόντος δεν είναι ασφαλής ή εφικτή να γίνει με ασανσέρ ή με τις σκάλες. Σε μια τέτοια περίπτωση το επιπλέον κόστος είναι κατόπιν συμφωνίας.

  2. Με παραλαβή από τα κατάστηματα της Group Xoulogis” που βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη.

    1. Γ. Στρατήγη 49 & Περραιβού 9 - Άνω Τούμπα –
    2. Αντ. Τρίτση 60 - Εύοσμος -


  3. Με μεταφορική εταιρεία:Όταν η παραγγελία σας περιλαμβάνει προϊόντα μεγάλου όγκου, υπάρχει η πιθανότητα το σημείο που έχετε επιλέξει να παραλάβετε την παραγγελία σας να βρίσκεται σε περιοχή που δεν καλύπτεται από το δίκτυο διανομής των φορτηγών της εταιρείας Group Xoulogis. Σε αυτή την περίπτωση, τα προϊόντα σας αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία στο χώρο σας και επιβαρύνεστε με το κόστος μεταφοράς. Όταν η παράδοση γίνεται απο μεταφορική εταιρεία τα προιόντα παραδίνονται στο πεζοδρόμιο.
  4. Με Courier - εταιρεία ταχυμεταφοράς: Ταχυδρομική εταιρία αναλαμβάνει να παραδώσει τα μικρά σε όγκο και βάρος προϊόντα της παραγγελίας σας σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας που δεν καλύπτει το δίκτυο μεταφορών της εταιρείας. και επιβαρύνεστε με το κόστος ταχυμεταφοράς.


7. Ποιές ώρες μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από την “Group Xoulogis”.

Οι ώρες παραλαβής και λειτουργίας είναι 09:00 έως 21:00 καθημερινά & Σάββατο 09:00 έως 15:00 για το κατάστημα

Γ. Στρατήγη 49 & Περραιβού 9 - Άνω Τούμπα – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Οι ώρες παραλαβής και λειτουργίας είναι 09:00 έως 15:00 & 17.30 έως 21.00 καθημερινά & Σάββατο 09:00 έως 15:00 για το κατάστημα

Αντ. Τρίτση 60 - Εύοσμος - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ



8. Τρόποι Πληρωμής.

  • Μετρητοίς .
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (Προεξόφληση).* κατόχου ΞΟΥΛΟΓΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

  1. Τράπεζα Πειραιώς: Νο λ/σμού 5238-041416-976 -
    IBAN: GR 81 0172 2380 0052 3804 1416 976
  2. Τράπεζα EUROBANK: Νο λ/σμού 0026.0366.96.0100697396 -
    IBAN: GR 59 0260 3660 0009 6010 0697 396

  • Με Πιστωτική Κάρτα ή Χρεωστική Κάρτα (εφάπαξ).
  • Με Πιστωτική Κάρτα που υποστηρίζει δόσεις;
    • Άτοκες Δόσεις έχουν τα προϊόντα που αναφέρουν Άτοκες Δόσεις .
    • Μέγιστος Αριθμός δόσεων – 3 έως 5 αναλόγως του τελικού ποσού. .


9. Είναι οι τιμές τελικές.

Ναι! Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας εμπεριέχουν ΦΠΑ.


10. Διαθεσιμότητα προϊόντων.

  • Ετοιμοπαράδοτο: Προϊόν ετοιμοπαράδοτο στις αποθήκες μας. Προσοχή! Ακόμα και αν το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο καλό θα είναι να έχετε καταχωρίσει, πριν την προσέλευση σας στο κατάστημα μας, μια on-line ή τηλεφωνική παραγγελία.
  • Άμεσα: Με βάση την τελευταία ενημέρωση που είχαμε από τον προμηθευτή μας το προϊόν είναι διαθέσιμο στις αποθήκες του.
  • Κατόπιν Παραγγελίας: Το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στις αποθήκες του προμηθευτή μας και θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα(αναλόγως το είδος) για να έρθει στις αποθήκες μας. Προσοχή! Σ'αυτές τις περιπτώσεις ζητείται προκαταβολή για την καταχώριση της παραγγελίας.